پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 140249
امکانات پرسپوليس در حد باشگاه دسته دو هم نيست
تاریخ انتشار : 1393/10/29 11:06:05
نمایش : 1453
اولين خريدار باشگاه پرسپوليس مي‌گويد امکانات اين باشگاه در حد تيم‌هاي دسته دو و سه اروپا هم نيست و به هيچ وجه نمي‌خواهد از طريق اين تيم خودش را بزرگ کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اسماعيل ايزددوست درباره حضورش در مجموعه ورزشي درفشي فر و اين که چرا خواهان خريد باشگاه پرسپوليس است، اظهار داشت: «من از بچگي عاشق پرسپوليس بودم و با وجود اين که پدرم با اين مساله مخالف بود در منطقه يافت آباد هميشه به دنبال توپ بودم و بازي‌هاي پرسپوليس را دنبال مي‌کرد. الان بعد از چند سال به ايران آمده‌ام و مي خواهم به کشورم خدمت کنم.»

وي در پاسخ به اين سوال که آيا براي کسب شهرت مي‌خواهد پرسپوليس را بخرد؟ بيان کرد: «به هيچ وجه نمي‌خواهم از طريق باشگاه پرسپوليس بزرگ شوم. من هميشه به دنبال جذب جوانان و مبارزه با اعتياد بوده‌ام و آرزويم سلامتي جوانان کشورم است. از طرفي ديگر کمک به باشگاه پرسپوليس فقط از يک راه انجام نمي‌شود، پرسپوليس در قلب من است و اعتقاد دارم که هيچ کسي نمي‌تواند صاحب آن باشد، چرا که اين باشگاه تاريخ بزرگي دارد و نسل‌هاي زيادي از ايرانيان با آن زندگي کرده‌اند. به اين ترتيب کمک به پرسپوليس مي‌تواند از جارو کردن درب باشگاه شروع شود تا در نهايت به مسائل مالي منجر شود. هدف من کمک به پرسپوليس است و تابع دستورات بزرگان در اين زمينه هستم.»



ايزددوست با انتقاد از وضعيت امکانات باشگاه پرسپوليس اضافه کرد: «امکانات باشگاه پرسپوليس زير صفر است و اين مساله جاي گريه کردن دارد، چرا که اين امکانات در حد تيمي که در تمام دنيا طرفدار دارد نيست. بسياري از تيم‌هاي دسته دو و دسته سه اروپا امکاناتشان بهتر از پرسپوليس است و از ديدن اين وضعيت واقعا ناراحتم. خوب است که سرمايه داران وفادار به جمهوري اسلامي ايران که حامي فرهنگ اين کشور هستند به اين باشگاه کمک کنند.»



او در پاسخ به اين سوال که چرا اين سرمايه داران به استقلال و پرسپوليس کمکي نمي‌کنند؟ عنوان کرد: «تنها چيزي که اين سرمايه‌داران را از خريد يا کمک به اين باشگاه دور مي‌کند ترس از هياهوست. به نظرم آقاي خادم بايد با تامل بيشتري کار را دنبال کند و اين رقم ۲۹۰ ميلياردي براي پرسپوليس واقعا کم است، چون در تمام دنيا طرفدار دارد. من از رسانه‌ها هم مي‌خواهم بي تعصب به اين ماجرا نگاه کنند تا وقتي مشکلات استقلال و پرسپوليس حل نشود، کري خواندن عجيب است و نبايد به آن توجه کرد.»



ايزددوست در پايان خطاب به هواداران پرسپوليس گفت: «پرسپوليس براي من روزي پدر و مادر بوده است و اکنون نيز مانند فرزند مي ماند. فرزند ما الان در بحران است و بايد همگي کمک کنيم تا اين تيم نجات پيدا کند و به بهترين جايگاه ها دست يابد.»


مرجع : جام نيوز
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html